Шановні абоненти!
В зв’язку зі зміною макроекономічних показників в країні та здорожчанням вартості обслуговування мережі, для подальшого якісного та безперебійного обслуговування абонентів Місто-ТВ ТМ вимушене підняти ціни на послугу доступу до мережі інтернет.
з 01 березня 2018 р. вартість тарифних пакетів доступу до інтернет буде складати:
Назва тарифу | Швидкість порту (мбіт/с)/ маршрутизована IP адреса | Абонплата грн./міс. |
Економ | 50/- | 84,00 |
Оптимум | 100/за вимогою | 144,00 |
Преміум | 1000/+ | 174,00 |
Просимо звернути увагу на те, що незважаючи на підвищення абонплати, тарифи Місто-ТВ ТМ залишаються одними з найкращих пропозицій на ринку доступу до мережі інтернет в м. Києві.
Нагадуємо, що ви маєте можливість отримати послуги в тарифах «Економ» та «Оптимум» за цінами 2017 року прийнявши участь в акції «ЗАФІКСУЙ АБОНПЛАТУ НА 2018 РІК!», яка діє до 28 лютого 2018 р., а також можете отримати послугу в будь-якому місяці року за 0,01 грн. один раз за рік прийнявши участь в акції в соціальних мережах.
Шановні,
чи очікується підвищення якості послуг доступу до мережі?
Наведу свіжi приклади, що підтверджують мої сумніви.
– 06.02.2018 22:44-23:15 вул. Липківського, 27/5-34 з’єдняння з мережою відсутнє через вимкнений DNS-сервер. Служба підтримки у цей час відсутня, телефон 545 54 54 “ввічливо” відімкнений. Доречі, через це ми пропустили пряму трансляцію запуску Falcon 9.
– 27.01.2018 -05.02.2018 вул. Липківського, 34 значні погіршення інтернет-зв’язку. Провину визнаєте, але жодного повідомлення на сайті не надали.
– з вересня 2018 до сьогодні суттєві просідання у швидкості доступу до мережі. Перевіряючи швидкість з’єднання (speedtest.net) до найближчого серверу, я ще жодного разу за цей час не отримав бодай 80% від такої, що заявлена у тарифі.
– досі у тарифах не вказано мінімальну гарантовану швидкість доступу до мережі Інтернет, що є прямим порушенням законадавства України.
Таким чином, не згоден з твердженням, що “тарифи Місто-ТВ ТМ залишаються одними з найкращих…”, бо дешево не значить краще, тож не маніпулюйте гучними виразами, а забезпечуйте якісні послуги підтримки, сервісу, швидкості та стабільності.
Ваш абонент, поки що.
Доброго дня!
Вибачте за можливі незручності- 06.02.2018 22:44-23:15 виникла аварійна ситуація, яка була оперативно вирішена.
Якщо спостерігаються проблеми зі швидкістю чи будь-які інші проблеми з доступом до мережі, залиште, будь-ласка, заявку на виклик майстра за телефонами:
545-54-54, 050 545-54-54, 068 545-54-54 чи e-mail: info@misto-tv.com.ua
Підтверджую коментарій вище – на Липківськогл, 34 постійні проблеми з інтернет-зв‘язком. Працівник допомоги по телефону говорить «я передам руководству, это не в моей ответственности, напишите письмо через сайт». Написала. Відповіли, щоб я викликала майстра. Але нашо мені майстер, коли все справне. Може спочатку у себе розберетесь?
Доброго дня! Вибачте за можливі незручності. Займаємося вирішенням проблеми: частину обладнання вже було замінено, перевіряються інші причини виникнення проблеми.
На Чоколовском,6 тоже самое. Каждый день,с завидной регулярностью на мониторе появляется надпись – “Ваш компьютер не в сети”. В Скайпе видео пользоваться можно раз в пятилетку,потому что – “У Вас низкая скорость соединения с интернетом”./Это мне Скайп пишет,ему врать незачем/.
После 21.00 звонить операторам бесполезно..Когда будет круглосуточная поддержка клиентов,а заодно и бесперебойная связь?
Здравствуйте! Извините за возможные неудобства. Оставьте, пожалуйста, заявку на качество по контактным телефонам. Или укажите номер договора с вами свяжется диспетчер и решит ваш вопрос.
Приєднуюсь до “поки що абонента” Dan F. Z з Липківського, 21 – останнім часом дуже часто бувають сбої в работі інтернета. Набагато частіше, ніж раніше. Зараз я сиджу без міста-тв. Доплатила 18 грн через Приват-24, на які була підвищена плата з 1 березня, але інтернета нема.((( Незрозуміло, чому немає техпідтримки у вихідні дні.((((( Така організація справи незрозуміла. Я дуже обурена! Зараз користуюсь мобільним інтернетом.
Теж поки що абонент міста-тв.
Я з Липківського, 21 *
Единственное, что умеет данная компания – это отключать интернет, каждый день, с завидной стабильностью, так держать!
А повышение тарифиов обусловлено «закупкой оборудования в инострнной валюте» – что ж вы там, уважаемые, за оборудование закупаете, что ремонтируете его каждый день?
Сегодня на меня накричила оператор и бросила трубку, админитратор сказала «я вас услышала».
Спасибо, мисто ТВ, с сегодняшнего дня я ваш бывший абонент.
Здравствуйте! Извините за возможные неудобства. Скажите, пожалуйста, ваш номер договора и приблизительное время звонка – мы прослушаем разговор и с оператором будет проведена работа.
При положительном балансе интернет работает 24/7. Если у вас возникают проблемы с доступом к сети- оставьте, пожалуйста, заявку на выход мастера по одному из контактных номеров на нашем сайте.
Какая причина повышения на этот раз? Увелечение мировой цены на нефть или увелечение аппетита компании?
Після розмови з операторами навіть відсутнє бажання вітатися. Компанія “набила” собі клієнтів і спаплюжилася вкрай. Тепер правдами-неправдами вибивають тільки гроші зовсім не переймаючись якістю. При наявності договору, в якому вказані всі засоби зв’язку, ні у який спосіб не попередили про підвищення абонентської плати, а саме про те, що ТВ і Інтернет необхідно оплачувати окремо. Коли зателефонували з повідомленням про те, що декілька днів немає ТВ, то набрехали, що начебто нас повідомляли смс-кою про заборгованість. Рекомендували оплатити заборгованість. Оплатили, телефонуємо щоб включили ТВ, і тут з’ясовується, що підключення буде на наступний день та ще додатково необхідно буде за щось заплатити. Тобто, вони без попередження та без нашої фізичної участі нас відключили, а от включати пропонують за нашої участі і додаткової оплати. Чи це компанія додатково заробляє, чи їхні майстри працюють собі “на карман”.
Коротше, не порядно з боку компанії, тому неприємно з ними мати діла. Отримали досвід, компаній багато, тому кожного року їхпотрібно міняти, а то зажираються…
Доброго дня! Вибачте за можливі незручності. Для того, щоб їх уникнути,достатньо вчасно внести необхідні кошти по особовому рахунку в касі чи терміналі Приватбанку.
На жаль, повторне підключення платне, і можливе на наступний день після подачі заявки.
Про зміни в наданні послуг повідомлялось- на сайті, на технічному каналі, в соцмережах та інформаційним листом в поштову скриньку.
Повторно звертаю увагу, що ми своєчасно і в повному обсязі, тобто щомісяця і в розмірі встановленому договором, здійснювали оплату послуг. Договором не передбачено, що ми повинні стежити за інформацією на вашому сайті. Також, договором не встановлений обов’язок дивитися технічний канал. Ми не зобов’язані реєструватися в соцмережах. А от повідомлення інформаційним листом в поштову скриньку є правильним, якби ви не писали тут неправду. Ніхто і ніколи не повідомляв нас ніяким інформаційним листом на нашу поштову скриньку. Прикро, що продовжуєте брехати, що підтверджує непорядність співробітників.
Компания “глухая”. Ей говорят, что проблемы возникают на ее стороне, а она выученный текст “оставьте заявку – к вам выйдет мастер”. Как еще вам объяснить, что ваш мастер мне не нужен, потому что проблема не в моем оборудовании и т.п.?
Компания умеет:
1. Повышать тарифы.
2. Не повышать качество.
3. Хамить.
4. Постоянно извиняться.
5. Говорить заученными фразами.
6. Не помогать абоненту.
7. Предлагать мастера без повода и с.
В сентябре 2016 зашли в дом с ценами 48 гривен за Инет+ТВ, прошло полтора года – цена выросла в 3 раза…. просто принципиально буду искать более качественную альтернативу.
Ну чого ви очікували від дешевого інета чюдес якихось??!
Справді це вже ціни за якісніший інтернет і сервіс чого схоже нема, забезпечте будь ласка хочаб швидкість мінімальну для лайф стрімінга відео стабільно завжди.
Та і конкуренція і чиновникам на лапу за пошкоджену трошки стіну ну же ш таке нічого нового я вам не сказав
Рекомендую всем знакомым эту компанию,ибо пока претензий нет. Кому не нравится – обращайтесь на Волю-Кабель, там вас быстро приведут в чувство :))), еще не то хамство услышите. Проблемы возникают у всех операторов связи по разным причинам, но мое личное пожелание мисто-Тв – больше и лучше общайтесь с клиентами и сделайте возможность связаться с вами оперативно,а не слушать голос электронной бабы в течении получаса.