Підвищення вартості послуги доступу до мережі інтернет з 01.03.2018 р.

Шановні абоненти!

В зв’язку зі зміною макроекономічних показників в країні та здорожчанням вартості обслуговування мережі, для подальшого якісного та безперебійного обслуговування абонентів  Місто-ТВ ТМ вимушене підняти ціни на послугу доступу до мережі інтернет.

з 01 березня 2018 р. вартість тарифних пакетів доступу до інтернет буде складати:

Назва тарифу  Швидкість порту (мбіт/с)/ маршрутизована IP адреса  Абонплата грн./міс.
Економ 50/- 84,00
Оптимум 100/за вимогою 144,00
Преміум 1000/+ 174,00

Просимо звернути увагу на те, що незважаючи на підвищення абонплати, тарифи Місто-ТВ ТМ залишаються одними з найкращих пропозицій на ринку доступу до мережі інтернет в м. Києві.

Нагадуємо, що ви маєте можливість отримати послуги в тарифах «Економ» та «Оптимум» за цінами 2017 року прийнявши участь в акції «ЗАФІКСУЙ АБОНПЛАТУ НА 2018 РІК!», яка діє до 28 лютого 2018 р., а також можете отримати послугу в будь-якому місяці року за 0,01 грн. один раз за рік прийнявши участь в акції в соціальних мережах.

19 thoughts on “Підвищення вартості послуги доступу до мережі інтернет з 01.03.2018 р.

  1. Шановні,
    чи очікується підвищення якості послуг доступу до мережі?

    Наведу свіжi приклади, що підтверджують мої сумніви.
    — 06.02.2018 22:44-23:15 вул. Липківського, 27/5-34 з’єдняння з мережою відсутнє через вимкнений DNS-сервер. Служба підтримки у цей час відсутня, телефон 545 54 54 «ввічливо» відімкнений. Доречі, через це ми пропустили пряму трансляцію запуску Falcon 9.
    — 27.01.2018 -05.02.2018 вул. Липківського, 34 значні погіршення інтернет-зв’язку. Провину визнаєте, але жодного повідомлення на сайті не надали.
    — з вересня 2018 до сьогодні суттєві просідання у швидкості доступу до мережі. Перевіряючи швидкість з’єднання (speedtest.net) до найближчого серверу, я ще жодного разу за цей час не отримав бодай 80% від такої, що заявлена у тарифі.
    — досі у тарифах не вказано мінімальну гарантовану швидкість доступу до мережі Інтернет, що є прямим порушенням законадавства України.

    Таким чином, не згоден з твердженням, що «тарифи Місто-ТВ ТМ залишаються одними з найкращих…», бо дешево не значить краще, тож не маніпулюйте гучними виразами, а забезпечуйте якісні послуги підтримки, сервісу, швидкості та стабільності.

    Ваш абонент, поки що.

    1. Доброго дня!
      Вибачте за можливі незручності- 06.02.2018 22:44-23:15 виникла аварійна ситуація, яка була оперативно вирішена.

      Якщо спостерігаються проблеми зі швидкістю чи будь-які інші проблеми з доступом до мережі, залиште, будь-ласка, заявку на виклик майстра за телефонами:
      545-54-54, 050 545-54-54, 068 545-54-54 чи e-mail: info@misto-tv.com.ua

      1. Підтверджую коментарій вище — на Липківськогл, 34 постійні проблеми з інтернет-зв‘язком. Працівник допомоги по телефону говорить «я передам руководству, это не в моей ответственности, напишите письмо через сайт». Написала. Відповіли, щоб я викликала майстра. Але нашо мені майстер, коли все справне. Може спочатку у себе розберетесь?

        1. Доброго дня! Вибачте за можливі незручності. Займаємося вирішенням проблеми: частину обладнання вже було замінено, перевіряються інші причини виникнення проблеми.

        2. На Чоколовском,6 тоже самое. Каждый день,с завидной регулярностью на мониторе появляется надпись — «Ваш компьютер не в сети». В Скайпе видео пользоваться можно раз в пятилетку,потому что — «У Вас низкая скорость соединения с интернетом»./Это мне Скайп пишет,ему врать незачем/.
          После 21.00 звонить операторам бесполезно..Когда будет круглосуточная поддержка клиентов,а заодно и бесперебойная связь?

          1. Здравствуйте! Извините за возможные неудобства. Оставьте, пожалуйста, заявку на качество по контактным телефонам. Или укажите номер договора с вами свяжется диспетчер и решит ваш вопрос.

    2. Приєднуюсь до «поки що абонента» Dan F. Z з Липківського, 21 — останнім часом дуже часто бувають сбої в работі інтернета. Набагато частіше, ніж раніше. Зараз я сиджу без міста-тв. Доплатила 18 грн через Приват-24, на які була підвищена плата з 1 березня, але інтернета нема.((( Незрозуміло, чому немає техпідтримки у вихідні дні.((((( Така організація справи незрозуміла. Я дуже обурена! Зараз користуюсь мобільним інтернетом.
      Теж поки що абонент міста-тв.

  2. Единственное, что умеет данная компания — это отключать интернет, каждый день, с завидной стабильностью, так держать!
    А повышение тарифиов обусловлено «закупкой оборудования в инострнной валюте» — что ж вы там, уважаемые, за оборудование закупаете, что ремонтируете его каждый день?
    Сегодня на меня накричила оператор и бросила трубку, админитратор сказала «я вас услышала».
    Спасибо, мисто ТВ, с сегодняшнего дня я ваш бывший абонент.

    1. Здравствуйте! Извините за возможные неудобства. Скажите, пожалуйста, ваш номер договора и приблизительное время звонка — мы прослушаем разговор и с оператором будет проведена работа.

      При положительном балансе интернет работает 24/7. Если у вас возникают проблемы с доступом к сети- оставьте, пожалуйста, заявку на выход мастера по одному из контактных номеров на нашем сайте.

  3. Какая причина повышения на этот раз? Увелечение мировой цены на нефть или увелечение аппетита компании?

  4. Після розмови з операторами навіть відсутнє бажання вітатися. Компанія «набила» собі клієнтів і спаплюжилася вкрай. Тепер правдами-неправдами вибивають тільки гроші зовсім не переймаючись якістю. При наявності договору, в якому вказані всі засоби зв’язку, ні у який спосіб не попередили про підвищення абонентської плати, а саме про те, що ТВ і Інтернет необхідно оплачувати окремо. Коли зателефонували з повідомленням про те, що декілька днів немає ТВ, то набрехали, що начебто нас повідомляли смс-кою про заборгованість. Рекомендували оплатити заборгованість. Оплатили, телефонуємо щоб включили ТВ, і тут з’ясовується, що підключення буде на наступний день та ще додатково необхідно буде за щось заплатити. Тобто, вони без попередження та без нашої фізичної участі нас відключили, а от включати пропонують за нашої участі і додаткової оплати. Чи це компанія додатково заробляє, чи їхні майстри працюють собі «на карман».
    Коротше, не порядно з боку компанії, тому неприємно з ними мати діла. Отримали досвід, компаній багато, тому кожного року їхпотрібно міняти, а то зажираються…

    1. Доброго дня! Вибачте за можливі незручності. Для того, щоб їх уникнути,достатньо вчасно внести необхідні кошти по особовому рахунку в касі чи терміналі Приватбанку.
      На жаль, повторне підключення платне, і можливе на наступний день після подачі заявки.
      Про зміни в наданні послуг повідомлялось- на сайті, на технічному каналі, в соцмережах та інформаційним листом в поштову скриньку.

      1. Повторно звертаю увагу, що ми своєчасно і в повному обсязі, тобто щомісяця і в розмірі встановленому договором, здійснювали оплату послуг. Договором не передбачено, що ми повинні стежити за інформацією на вашому сайті. Також, договором не встановлений обов’язок дивитися технічний канал. Ми не зобов’язані реєструватися в соцмережах. А от повідомлення інформаційним листом в поштову скриньку є правильним, якби ви не писали тут неправду. Ніхто і ніколи не повідомляв нас ніяким інформаційним листом на нашу поштову скриньку. Прикро, що продовжуєте брехати, що підтверджує непорядність співробітників.

  5. Компания «глухая». Ей говорят, что проблемы возникают на ее стороне, а она выученный текст «оставьте заявку — к вам выйдет мастер». Как еще вам объяснить, что ваш мастер мне не нужен, потому что проблема не в моем оборудовании и т.п.?
    Компания умеет:
    1. Повышать тарифы.
    2. Не повышать качество.
    3. Хамить.
    4. Постоянно извиняться.
    5. Говорить заученными фразами.
    6. Не помогать абоненту.
    7. Предлагать мастера без повода и с.

  6. В сентябре 2016 зашли в дом с ценами 48 гривен за Инет+ТВ, прошло полтора года — цена выросла в 3 раза…. просто принципиально буду искать более качественную альтернативу.

  7. Ну чого ви очікували від дешевого інета чюдес якихось??!
    Справді це вже ціни за якісніший інтернет і сервіс чого схоже нема, забезпечте будь ласка хочаб швидкість мінімальну для лайф стрімінга відео стабільно завжди.

  8. Та і конкуренція і чиновникам на лапу за пошкоджену трошки стіну ну же ш таке нічого нового я вам не сказав

  9. Рекомендую всем знакомым эту компанию,ибо пока претензий нет. Кому не нравится — обращайтесь на Волю-Кабель, там вас быстро приведут в чувство :))), еще не то хамство услышите. Проблемы возникают у всех операторов связи по разным причинам, но мое личное пожелание мисто-Тв — больше и лучше общайтесь с клиентами и сделайте возможность связаться с вами оперативно,а не слушать голос электронной бабы в течении получаса.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *